بر سر دوراهی!
نوشته شده توسط : بددهن

 

" بد دهانی های من " را برای اینکه از افسردگی ، سرخوردگی و انواع خوردگی های دیگر خلاص شوم  شروع کردم. با خودم فکر کردم کمی با نمکتر بنویسم ؛ باشد که روحیه ام عوض شود. روحیه ام عوض نشد که هیچ،بدتر هم شده است.نمیدانم شاید این راهش نیست و یا خود درمانی ام باعث بدتر شدن حالم شده است.البته به قول یکی از دوستان زخم چشیده افسردگی خیلی بهتر از بواسیر است.خدا را شکر که به جای افسردگی بواسیر نگرفتیم که نشستن هم برای خودش نعمتی است.

به سرم زده ول کنم این طنز های لوس اعصاب خرد کن را و باز گردم به دوران طلایی حرف های مفت جدی ام.البته دوران طلایی که چه عرض کنم ولی لااقل مفت ِ جدی که بود.
فی الحال کمی می اندیشیم تا ببینیم چه میشود. 

  

 





:: موضوعات مرتبط: پرت و پلا , ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 20 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
بوبوک در تاریخ : 1389/7/24/6 - - گفته است :
فی الحال منتظر میشویم ببینیم چه میگویی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: